Identitate client CRM
Tabul Identitate permite vizualizarea și editarea proprietăților clientului, referitoare la identitatea acestuia în platforma Accolades.
Pentru o mai bună afișare, informațiile au fost împărțite în câteva secțiuni.
- Informații personale;
- Numere de telefon;
- Adrese.
Informații personale
Secțiunea conține informații cu privire la identitatea clientului. Dacă pentru acest client există o adresă de mail definită atunci utilizatorul poate apăsa pe denumirea acesteia, pentru a inițializa transmiterea unui email.
Numere de telefon
Secțiunea conține numerele de telefon pentru acest client. Un număr de telefon conține două proprietăți: numărul de telefon și o denumire generică a acestuia (de exemplu: acasă, birou etc.).
Adăugarea unui număr de telefon se realizează prin apăsarea butonului Adăugare disponibil în meniul secțiunii "Numere de telefon".
Numărul de telefon adăugat trebuie să fie unic la nivel de cont și trebuie să conțină minimum 10 cifre. Nu se poate adăuga același număr de telefon la doi clienți diferiți.
Modificarea unui număr de telefon se face prin apăsarea butonului Editare, vizibil după apăsarea pe numărul de telefon.
Ștergerea unui număr de telefon se face prin apăsarea butonului Ștergere, vizibil după apăsarea pe numărul de telefon.
Dacă administratorul autentificat are un aparat telefonic selectat (din meniul Preferințe, optiunea Telefon) atunci Accolades va afișa butonul Apelează, destinat funcției click to call. Apăsarea acestui buton va inițializa procedura de apelare a clientului:
- Telefonul administratorului va suna;
- Administratorul trebuie să ridice receptorul;
- După ridicarea receptorului, serverul Accolades va forma automat numărul de telefon al clientului;
- Apelul este inițializat.
Dacă modulul SMS este activ pe contul din care face parte clientul, atunci administratorul poate inițializa transmisia unui mesaj SMS către un numar de telefon, prin apăsarea butonului SMS.
Adrese
Secțiunea conține o listă cu adresele clientului. O adresă conține mai multe elemente caracteristice, precum și o denumire (de exemplu: acasă, serviciu etc.)
Adăugarea unei adrese se realizează prin apăsarea butonului Adăugare disponibil în meniul secțiunii "Adrese". Apăsarea butonului determină afișarea interfeței pentru adăugarea unei adrese noi.
Modificarea unei adrese se face prin apăsarea butonului Editare, vizibil după apăsarea pe denumirea generică a adresei.
Ștergerea unei adrese se face prin apăsarea butonului Ștergere, vizibil după apăsarea pe denumirea generică a adresei.