Fisa administrator - tab drepturi
Un administrator poate realiza operatii in aplicatie in functie de drepturile pe care le are. Drepturile unui administrator se vizualizeaza din fisa acestuia, tabul Drepturi.
Pagina afisata este impartita in 3 sectiuni
- Lista conturi
- sectiunea se afiseaza doar daca administratorul are unul sau mai multe drepturi definite ca "Permis pentru lista (Conturi)" si contine conturile pe care drepturile sunt active;
- Acces call center
- sectiunea contine conturile pe care administratorul se poate autentifica in call center. Agentul va putea utiliza toate cozile din conturile definite in lista (dreptul este global pe cont, nu se pot selecta doar anumite cozi dintr-un cont);
- Drepturi
- contine o lista detaliata cu activitatile pe care administratorul le poate realiza in platforma Accolades.
Drepturile sunt impartite in cateva categorii, in functie de modulul din care fac parte.
- administratori;
- conturi;
- utilizatori;
- cozi asteptare;
- IVR;
- conditii temporale;
- call center;
- sms;
- clienti;
- server.
Administratori
Sectiunea defineste drepturile pe care administratorul le are in cadrul modulului de gestiune a administratorilor.
- adaugare
- dreptul administratorului de a adauga administratori;
- vizualizare
- dreptul administratorului de a vizualiza administratori;
- tab identitate
- dreptul administratorului de a vizualiza si modifica informatiile despre administratori, din tabul Identitate;
- tab drepturi
- dreptul administratorului de a vizualiza si modifica informatiile despre administratori, din tabul Drepturi;
- tab API
- dreptul administratorului de a vizualiza si modifica informatiile despre administratori, din tabul API;
- stergere
- dreptul administratorului de a sterge administratori;
- imitare
- dreptul administratorului de a imita alti administratori.
Conturi
Sectiunea defineste drepturile pe care administratorul le are in cadrul modulului de gestiune a conturilor.
Pe langa optiunile standard PERMIS si NEPERMIS majoritatea drepturilor permit si valoarea PERMIS PENTRU LISTA. Aceasta ultima valoare va activa dreptul doar pe lista de conturi definita in fisa administratorului. Astfel este posibila activarea unui drept doar pe unul sau mai multe conturi si nu general pe toate conturile definite in aplicatie.
- vizualizare
- dreptul de a vizualiza conturi;
- adaugare
- dreptul de a adauga conturi;
- modificare
- dreptul de modificare a conturilor;
- stergere
- dreptul de a sterge conturi;
- vizualizare apeluri
- dreptul de a vizualiza o lista cu apelurile din cont;
- ascultare apeluri inregistrate
- dreptul de a asculta apelurile intregistrate pe server;
- vizualizare faxuri virtuale
- dreptul de a vizualiza faxurile virtuale transmise sau primite;
- trimite faxuri virtuale
- dreptul de a transmite faxuri virtuale;
- modificare muzica asteptare
- dreptul de a modifica, sterge si aduga seturi noi de muzica in asteptare;
- modificare limite cont
- dreptul de a modifica limitele definite pe cont (numarul maxim de entitati dintr-o categorie, spatiul de stocare rezervat pentru cont etc.);
- modificare API
- dreptul de a modifica informatiile despre API-uri, definite pentru cont;
- modificare informatii facturare
- dreptul de a modifica informatiile despre facturare, definite pentru cont.
Utilizatori
Sectiunea defineste drepturile pe care administratorul le are in cadrul modulului de gestiune a utilizatorilor care se conecteaza la asterisk (a aparatelor telefonice).
- adaugare
- dreptul administratorului de a adauga utilizatori asterisk;
- modificare
- dreptul administratorului de a modifica utilizatorii asterisk;
- stergere
- dreptul administratorului de a sterge utilizatorii asterisk;
- tab identitate
- dreptul administratorului de a accesa sau modifica tabul cu identitatea unui utilizator asterisk;
- tab telefonie
- dreptul administratorului de a accesa sau modifica tabul cu configuratia de telefonie unui utilizator asterisk;
- tab mesagerie vocala
- dreptul administratorului de a accesa sau modifica tabul cu configuratia pentru mesageria vocala a unui utilizator asterisk;
- tab apeluri iesire
- dreptul administratorului de a accesa sau modifica tabul cu apelurile pe care un utilizator asterisk le poate initia;
- tab redirectionare apeluri
- dreptul administratorului de a accesa sau modifica tabul cu redirectionarea apelurilor unui utilizator asterisk;
- tab inregistrare apeluri
- dreptul administratorului de a accesa sau modifica tabul cu inregistrarea apelurilor unui utilizator asterisk;
- tab muzica in asteptare
- dreptul administratorului de a accesa sau modifica tabul cu muzica in asteptare a unui utilizator asterisk;
- tab dupa apel
- dreptul administratorului de a accesa sau modifica tabul cu operatiile executate dupa apelul unui utilizator asterisk;
- tab call center
- dreptul administratorului de a accesa sau modifica tabul cu setarile unui utilizator asterisk, referitoare la call center;
- tab API
- dreptul administratorului de a accesa sau modifica tabul cu setarile unui utilizator asterisk, referitoare integrarile cu sisteme externe (API);
- tab operatii
- dreptul administratorului de a accesa sau modifica tabul cu diverse operatii asupra unui utilizator asterisk.
Cozi asteptare
Sectiunea defineste drepturile pe care administratorul le are asupra cozilor de asteptare dintr-un cont. Deoarece cozile de asteptare sunt afisate in cadrul fisei contului din care fac parte, dreptul de vizualizare a cozilor de asteptare este legat de dreptul de vizualizare a conturilor.
- adaugare
- dreptul de a adauga cozi de asteptare;
- modificare
- dreptul de modificare a cozilor de asteptare;
- stergere
- dreptul de a sterge cozi de asteptare;
- management agenti statici
- dreptul de a gestiona lista de agenti statici din coada;
- chestionar dupa apel
- dreptul de a gestiona chestionarele dupa apel, pentru coada de asteptare.
IVR
Sectiunea defineste drepturile pe care administratorul le are asupra entitatilor IVR dintr-un cont. Deoarece entitatile IVR sunt afisate in cadrul fisei contului din care fac parte, dreptul de vizualizare a acestora este legat de dreptul de vizualizare a conturilor.
- adaugare
- dreptul de a adauga entitati IVR;
- modificare
- dreptul de modificare a entitatilor IVR;
- stergere
- dreptul de a sterge IVR.
Conditii temporale
Sectiunea defineste drepturile pe care administratorul le are asupra conditiilor temporale din cont.
- adaugare
- dreptul de a adauga conditii temporale noi;
- modificare
- dreptul de modificare a conditiilor temporale existente;
- stergere
- dreptul de a sterge conditii temporale.
Call center
Sectiunea defineste drepturile pe care administratorul le are in cadrul modulului de call center.
Pe langa optiunile standard PERMIS si NEPERMIS unele drepturi permit si valoarea PERMIS PENTRU LISTA. Aceasta ultima valoare va activa dreptul doar pe lista de acces call center definita in fisa administratorului. Astfel este posibila activarea unui drept doar pe anumite conturi si nu general pe toate cozile definite in aplicatie.
- management cozi
- dreptul de a face management pe cozile de asteptare (supervizor);
- management campanii
- dreptul de a face managementul campaniilor din call center;
- pauza automata dupa apel
- daca este activa, atunci cand agentul termina un apel din call center, aplicatia va activa pauza de tip "dupa apel" pentru agent (ATENTIE, pauza se activeaza doar daca agentul are interfata Accolades deschisa, in modulul Call Center, sectiunea Agent);
- deschide dashboard
- dreptul de a deschide o instanta de dashboard;
- vizualizare detalii apel
- dreptul de a vizualiza apelurile din call center;
- modificare apeluri
- dreptul de a edita informatiile despre apelurile din call center;
- ascultare apeluri inregistrate
- dreptul de a asculta apelurile inregistrate in call center (se refera la posibilitatea de a descarca apelurile inregistrate din listele de apeluri caracteristice call center-ului si nu face referire la pagina de apeluri detaliate globala, pe tot contul).
SMS
Sectiunea defineste drepturile pe care administratorul le are asupra transmiterii de mesaje SMS.
Pe langa optiunile standard PERMIS si NEPERMIS majoritatea drepturilor permit si valoarea PERMIS PENTRU LISTA. Aceasta ultima valoare va activa dreptul doar pe lista de conturi definita in fisa administratorului. Astfel este posibila activarea unui drept doar pe unul sau mai multe conturi si nu general pe toate conturile definite in aplicatie.
- vizualizare
- dreptul de a vizualiza mesajele SMS transmite;
- trimite individual
- dreptul de transmite mesaje SMS unul cate unul;
- trimite campanie
- dreptul de a realiza campanii SMS.
Clienti
Sectiunea defineste drepturile pe care administratorul le are asupra informatiilor despre clienti (CRM).
- vizualizare
- dreptul de a vizualiza clienti;
- adaugare
- dreptul de a adauga clienti;
- modificare
- dreptul de a modifica informatiile despre clientii existenti;
- stergere
- dreptul de a sterge clienti.
Server
Sectiunea defineste depturi globale pentru intreg serverul.
- monitorizare
- dreptul de a vizualiza informatii despre serverul pe care ruleaza aplicatia;
- comenzi asterisk
- dreptul de a initializa comenzi directe catre serverul de telefonie asterisk;
- conditii temporale
- dreptul de a realiza conditii temporale disponibile tuturor conturilor;
- IP monitorizate
- dreptul de a vizualiza si edita IP-uri urmarite sau blocate de pe server.