Fisa administrator - tab drepturi

Un administrator poate realiza operatii in aplicatie in functie de drepturile pe care le are. Drepturile unui administrator se vizualizeaza din fisa acestuia, tabul Drepturi.

Pagina afisata este impartita in 3 sectiuni

Lista conturi
sectiunea se afiseaza doar daca administratorul are unul sau mai multe drepturi definite ca "Permis pentru lista (Conturi)" si contine conturile pe care drepturile sunt active;
Acces call center
sectiunea contine conturile pe care administratorul se poate autentifica in call center. Agentul va putea utiliza toate cozile din conturile definite in lista (dreptul este global pe cont, nu se pot selecta doar anumite cozi dintr-un cont);
Drepturi
contine o lista detaliata cu activitatile pe care administratorul le poate realiza in platforma Accolades.

Drepturile sunt impartite in cateva categorii, in functie de modulul din care fac parte.

Administratori

Sectiunea defineste drepturile pe care administratorul le are in cadrul modulului de gestiune a administratorilor.

adaugare
dreptul administratorului de a adauga administratori;
vizualizare
dreptul administratorului de a vizualiza administratori;
tab identitate
dreptul administratorului de a vizualiza si modifica informatiile despre administratori, din tabul Identitate;
tab drepturi
dreptul administratorului de a vizualiza si modifica informatiile despre administratori, din tabul Drepturi;
tab API
dreptul administratorului de a vizualiza si modifica informatiile despre administratori, din tabul API;
stergere
dreptul administratorului de a sterge administratori;
imitare
dreptul administratorului de a imita alti administratori.

Conturi

Sectiunea defineste drepturile pe care administratorul le are in cadrul modulului de gestiune a conturilor.

Pe langa optiunile standard PERMIS si NEPERMIS majoritatea drepturilor permit si valoarea PERMIS PENTRU LISTA. Aceasta ultima valoare va activa dreptul doar pe lista de conturi definita in fisa administratorului. Astfel este posibila activarea unui drept doar pe unul sau mai multe conturi si nu general pe toate conturile definite in aplicatie.

vizualizare
dreptul de a vizualiza conturi;
adaugare
dreptul de a adauga conturi;
modificare
dreptul de modificare a conturilor;
stergere
dreptul de a sterge conturi;
vizualizare apeluri
dreptul de a vizualiza o lista cu apelurile din cont;
ascultare apeluri inregistrate
dreptul de a asculta apelurile intregistrate pe server;
vizualizare faxuri virtuale
dreptul de a vizualiza faxurile virtuale transmise sau primite;
trimite faxuri virtuale
dreptul de a transmite faxuri virtuale;
modificare muzica asteptare
dreptul de a modifica, sterge si aduga seturi noi de muzica in asteptare;
modificare limite cont
dreptul de a modifica limitele definite pe cont (numarul maxim de entitati dintr-o categorie, spatiul de stocare rezervat pentru cont etc.);
modificare API
dreptul de a modifica informatiile despre API-uri, definite pentru cont;
modificare informatii facturare
dreptul de a modifica informatiile despre facturare, definite pentru cont.

Utilizatori

Sectiunea defineste drepturile pe care administratorul le are in cadrul modulului de gestiune a utilizatorilor care se conecteaza la asterisk (a aparatelor telefonice).

adaugare
dreptul administratorului de a adauga utilizatori asterisk;
modificare
dreptul administratorului de a modifica utilizatorii asterisk;
stergere
dreptul administratorului de a sterge utilizatorii asterisk;
tab identitate
dreptul administratorului de a accesa sau modifica tabul cu identitatea unui utilizator asterisk;
tab telefonie
dreptul administratorului de a accesa sau modifica tabul cu configuratia de telefonie unui utilizator asterisk;
tab mesagerie vocala
dreptul administratorului de a accesa sau modifica tabul cu configuratia pentru mesageria vocala a unui utilizator asterisk;
tab apeluri iesire
dreptul administratorului de a accesa sau modifica tabul cu apelurile pe care un utilizator asterisk le poate initia;
tab redirectionare apeluri
dreptul administratorului de a accesa sau modifica tabul cu redirectionarea apelurilor unui utilizator asterisk;
tab inregistrare apeluri
dreptul administratorului de a accesa sau modifica tabul cu inregistrarea apelurilor unui utilizator asterisk;
tab muzica in asteptare
dreptul administratorului de a accesa sau modifica tabul cu muzica in asteptare a unui utilizator asterisk;
tab dupa apel
dreptul administratorului de a accesa sau modifica tabul cu operatiile executate dupa apelul unui utilizator asterisk;
tab call center
dreptul administratorului de a accesa sau modifica tabul cu setarile unui utilizator asterisk, referitoare la call center;
tab API
dreptul administratorului de a accesa sau modifica tabul cu setarile unui utilizator asterisk, referitoare integrarile cu sisteme externe (API);
tab operatii
dreptul administratorului de a accesa sau modifica tabul cu diverse operatii asupra unui utilizator asterisk.

Cozi asteptare

Sectiunea defineste drepturile pe care administratorul le are asupra cozilor de asteptare dintr-un cont. Deoarece cozile de asteptare sunt afisate in cadrul fisei contului din care fac parte, dreptul de vizualizare a cozilor de asteptare este legat de dreptul de vizualizare a conturilor.

adaugare
dreptul de a adauga cozi de asteptare;
modificare
dreptul de modificare a cozilor de asteptare;
stergere
dreptul de a sterge cozi de asteptare;
management agenti statici
dreptul de a gestiona lista de agenti statici din coada;
chestionar dupa apel
dreptul de a gestiona chestionarele dupa apel, pentru coada de asteptare.

IVR

Sectiunea defineste drepturile pe care administratorul le are asupra entitatilor IVR dintr-un cont. Deoarece entitatile IVR sunt afisate in cadrul fisei contului din care fac parte, dreptul de vizualizare a acestora este legat de dreptul de vizualizare a conturilor.

adaugare
dreptul de a adauga entitati IVR;
modificare
dreptul de modificare a entitatilor IVR;
stergere
dreptul de a sterge IVR.

Conditii temporale

Sectiunea defineste drepturile pe care administratorul le are asupra conditiilor temporale din cont.

adaugare
dreptul de a adauga conditii temporale noi;
modificare
dreptul de modificare a conditiilor temporale existente;
stergere
dreptul de a sterge conditii temporale.

Call center

Sectiunea defineste drepturile pe care administratorul le are in cadrul modulului de call center.

Pe langa optiunile standard PERMIS si NEPERMIS unele drepturi permit si valoarea PERMIS PENTRU LISTA. Aceasta ultima valoare va activa dreptul doar pe lista de acces call center definita in fisa administratorului. Astfel este posibila activarea unui drept doar pe anumite conturi si nu general pe toate cozile definite in aplicatie.

management cozi
dreptul de a face management pe cozile de asteptare (supervizor);
management campanii
dreptul de a face managementul campaniilor din call center;
pauza automata dupa apel
daca este activa, atunci cand agentul termina un apel din call center, aplicatia va activa pauza de tip "dupa apel" pentru agent (ATENTIE, pauza se activeaza doar daca agentul are interfata Accolades deschisa, in modulul Call Center, sectiunea Agent);
deschide dashboard
dreptul de a deschide o instanta de dashboard;
vizualizare detalii apel
dreptul de a vizualiza apelurile din call center;
modificare apeluri
dreptul de a edita informatiile despre apelurile din call center;
ascultare apeluri inregistrate
dreptul de a asculta apelurile inregistrate in call center (se refera la posibilitatea de a descarca apelurile inregistrate din listele de apeluri caracteristice call center-ului si nu face referire la pagina de apeluri detaliate globala, pe tot contul).

SMS

Sectiunea defineste drepturile pe care administratorul le are asupra transmiterii de mesaje SMS.

Pe langa optiunile standard PERMIS si NEPERMIS majoritatea drepturilor permit si valoarea PERMIS PENTRU LISTA. Aceasta ultima valoare va activa dreptul doar pe lista de conturi definita in fisa administratorului. Astfel este posibila activarea unui drept doar pe unul sau mai multe conturi si nu general pe toate conturile definite in aplicatie.

vizualizare
dreptul de a vizualiza mesajele SMS transmite;
trimite individual
dreptul de transmite mesaje SMS unul cate unul;
trimite campanie
dreptul de a realiza campanii SMS.

Clienti

Sectiunea defineste drepturile pe care administratorul le are asupra informatiilor despre clienti (CRM).

vizualizare
dreptul de a vizualiza clienti;
adaugare
dreptul de a adauga clienti;
modificare
dreptul de a modifica informatiile despre clientii existenti;
stergere
dreptul de a sterge clienti.

Server

Sectiunea defineste depturi globale pentru intreg serverul.

monitorizare
dreptul de a vizualiza informatii despre serverul pe care ruleaza aplicatia;
comenzi asterisk
dreptul de a initializa comenzi directe catre serverul de telefonie asterisk;
conditii temporale
dreptul de a realiza conditii temporale disponibile tuturor conturilor;
IP monitorizate
dreptul de a vizualiza si edita IP-uri urmarite sau blocate de pe server.