Descriere modul API CRM Extern
Pentru o mai bună integrare cu sistemele dumneavoastră, Accolades oferă o interfață (API CRM) prin care o aplicație instalată pe calculatorul agentului poate fi notificată atunci când se primește sau se inițializează un apel.
Astfel, unui agent i se pot afișa automat informațiile despre clientul care sună, informații stocate în bazele de date deținute de dumneavoastră.
Mod de funcționare
Sistemul de notificări este prezentat în schița de mai jos.
- Agentul se conectează, folosind browserul, la interfața Accolades.
- Aplicația CRM va deschide, de pe același calculator, o conexiune către serverul VoIPIT, pe care va asculta notificările ulterioare.
- Serverul VoIPIT primește un apel.
- Apelul este transmis către aparatul telefonic utilizat de agent.
- Serverul VoIPIT notifică browserul agentului asupra faptului că se primește un apel.
- Serverul VoIPIT notifică aplicația CRM cu privire la apel și, de asemenea, transmite numărul de telefon al apelantului.
Integrarea aplicației CRM presupune ca softul dvs. să realizeze managementul etapelor 2 si 6.
Limitări
Deoarece serviciile sunt oferite din cloud, modulul API CRM are implementate o serie de restricții, destinate furnizării unui serviciu securizat.
- Accolades permite transmiterea de notificări doar dacă agentul are deschisă interfața de agent din aplicatie (Meniu / Call Center / Agent). Dacă agentul închide interfața Accolades, atunci conexiunea API CRM se va închide automat;
- conexiunile către API CRM, pentru un anumit agent se pot inițializa doar de la IP-ul de pe care agentul s-a conectat la Accolades. Dacă se încearcă conectarea de la IP-uri diferite, API CRM va genera eroarea IP_MISSMATCH;
- nu sunt permise mai multe conexiuni API CRM pentru același agent. Dacă se încearcă o a doua conexiune, pentru același agent, API CRM va genera eroarea CONNECTION_EXISTS.