Descriere modul API CRM Extern

Pentru o mai bună integrare cu sistemele dumneavoastră, Accolades oferă o interfață (API CRM) prin care o aplicație instalată pe calculatorul agentului poate fi notificată atunci când se primește sau se inițializează un apel.

Astfel, unui agent i se pot afișa automat informațiile despre clientul care sună, informații stocate în bazele de date deținute de dumneavoastră.

Mod de funcționare

Sistemul de notificări este prezentat în schița de mai jos.

Schiță API CRM extern
Schița sistemului API CRM
  1. Agentul se conectează, folosind browserul, la interfața Accolades.
  2. Aplicația CRM va deschide, de pe același calculator, o conexiune către serverul VoIPIT, pe care va asculta notificările ulterioare.
  3. Serverul VoIPIT primește un apel.
  4. Apelul este transmis către aparatul telefonic utilizat de agent.
  5. Serverul VoIPIT notifică browserul agentului asupra faptului că se primește un apel.
  6. Serverul VoIPIT notifică aplicația CRM cu privire la apel și, de asemenea, transmite numărul de telefon al apelantului.

Integrarea aplicației CRM presupune ca softul dvs. să realizeze managementul etapelor 2 si 6.

Limitări

Deoarece serviciile sunt oferite din cloud, modulul API CRM are implementate o serie de restricții, destinate furnizării unui serviciu securizat.