Prezentare rapoarte call center

Accolades permite generarea de rapoarte pe baza activitatii din call center. Pentru a permite procesarea ulterioara, rapoartele se pot descarca pe calculatorul supervizorului.

Sectiunea de generare a rapoartelor se poate accesa din modulul Call Center, prin selectia optiunii Rapoarte.

Pentru generarea unui raport, supervizorul va completa intai campurile necesare din sectiunea corespunzatoare raportului dorit, dupa care va apasa butonul Vizualizare.

Vizualizare si download

Un raport generat de aplicatie se va afisa intai in interfata Accolades. Daca este cazul, administratorul conectat poate descarca raportul generat, prin apasarea butonului Download pozitionat in meniul paginii.

Sabloane

Unele categorii de rapoarte permit salvarea de sabloane predefinite pentru anumite tipuri de date. De exemplu, se poate salva un sablon pentru apelurile realizate astazi, de la ora 08:00 la 16:00 (tura 1). Astfel supervizorul nu va fi nevoit sa completeze de fiecare data campurile, pentru tipurile de sabloane folosite frecvent.

Pentru adaugarea unui sablon nou, pentru un anumit tip de raport, se vor parcurge pasii urmatori:

Pentru modificarea unui sablon existent supervizorul va parcurge pasii urmatori: