Prezentare rapoarte call center
Accolades permite generarea de rapoarte pe baza activitatii din call center. Pentru a permite procesarea ulterioara, rapoartele se pot descarca pe calculatorul supervizorului.
Sectiunea de generare a rapoartelor se poate accesa din modulul Call Center, prin selectia optiunii Rapoarte.
Pentru generarea unui raport, supervizorul va completa intai campurile necesare din sectiunea corespunzatoare raportului dorit, dupa care va apasa butonul Vizualizare.
Vizualizare si download
Un raport generat de aplicatie se va afisa intai in interfata Accolades. Daca este cazul, administratorul conectat poate descarca raportul generat, prin apasarea butonului Download pozitionat in meniul paginii.
Sabloane
Unele categorii de rapoarte permit salvarea de sabloane predefinite pentru anumite tipuri de date. De exemplu, se poate salva un sablon pentru apelurile realizate astazi, de la ora 08:00 la 16:00 (tura 1). Astfel supervizorul nu va fi nevoit sa completeze de fiecare data campurile, pentru tipurile de sabloane folosite frecvent.
Pentru adaugarea unui sablon nou, pentru un anumit tip de raport, se vor parcurge pasii urmatori:
- Pentru a se putea salva un sablon, campul "Sablon" trebuie sa contina valoarea "Personalizat", pentru ca toate campurile care definesc raportul sa fie vizibile;
- Supervizorul va defini campurile pentru generarea sablonului conform cerintelor sale;
- Campurile care definesc date calendaristice pot avea doar valori relative: (astazi, ieri), valorile care definesc o data calendaristica exacta nefiind permise;
- Dupa completarea campurilor supervizorul trebuie sa apese pe butonul Salvare sablon vizibil dupa activarea meniului raportului (butonul de langa denumirea raportului);
- Accolades va afisa o lista cu 6 locatii pentru sabloane, din care supervizorul trebuie sa selecteze una din ele (daca se va selecta un sablon existent, atunci acesta se va suprascrie);
- Dupa selectia unei locatii, Accolades solicita denumirea si descrierea sablonului care se va salva;
- Sablonul se va salva dupa apasarea butonului Salvare sablon, pozitionat sub campul cu descrierea sablonului.
Pentru modificarea unui sablon existent supervizorul va parcurge pasii urmatori:
- Supervizorul va selecta sablonul existent, folosind campul "Sabloane";
- Dupa selectia sablonului care se va modifica, supervizorul va selecta optiunea "Personalizat" din campul "Sabloane";
- Campurile pentru definirea raportului se vor afisa, cu valorile completate conform sablonului selectat anterior;
- In continuare se vor urma pasii descrisi in rubrica "adaugare".