Prezentare chestionar dupa apel
Pentru evaluarea calitatii apelurilor primite pe o coada de asteptare, Accolades permite realizarea chestionarelor dupa apel. In acest fel, dupa finalizarea unui apel de intrare, Accolades va apela automat numarul de telefon care a sunat si ii va pune apelantului una sau mai multe intrebari (sub forma unor fisiere audio preinregistrare). Accolades va memora raspunsurile pe care apelantul le furnizeaza, prin tastele telefonului.
Un exemplu de intrebare poate fi calitatea apelului: Cum apreciati calitatea informatiilor furnizate de agent, pe o scara de la 1 la 5, unde 1 inseamna foarte slab si 5 foarte bine. Apasati tasta corespunzatoare raspunsului.
Ulterior Accolades poate genera rapoarte despre raspunsurile primite la chestionar, folosind modulul Call Center, optiunea Rapoarte.
Managementul chestionarelor dupa apel se realizeaza din fisa unei cozi de asteptare, folosind tabul Chestionar dupa apel.