Management chestionar dupa apel

Managementul chestionarelor dupa apel se realizeaza din fisa cozii de asteptare corespunzatoare chestionarului folosind tabul Chestionar dupa apel

Adaugare, stergere

Initializarea operatiilor de adaugare si stergere se realizeaza prin apasarea butonului corespunzator din meniul paginii.

Informatii

Sectiunea cu informatiile despre chestionar cuprinde doua proprietati:

Denumire
contine denumirea generica a chestionarului, asa cum se va afisa in aplicatie;
Status
defineste statusul chestionarului (activ - chestionarul se ruleaza dupa fiecare apel, inactiv - Accolades ignora chestionarul).

Modificarea acestor proprietati se realizeaza prin apasarea meniului corespunzator acestei sectiuni.

Permisiune apelant

Aceasta sectione controleaza procesul prin care Accolades solicita permisiunea apelantului ca, dupa finalizarea apelului, sa participe la chestionarul dupa apel.

Procesul va reda unul sau mai multe fisiere audio apelantului, inainte de a adauga apelul in coada de asteptare. De asemenea, se pot defini tastele pe care apelantul le poate apasa pentru acceptul sau refuzul participarii la chestionar.

Exemplu de fisier audio: "Sunteti de acord ca, dupa finalizarea apelului sa participati la un chestionar despre calitatea informatiilor furnizate? Apasati tasta 1 pentru acceptare si 2 pentru refuz".

Sectiunea contine urmatoarele proprietati:

Redare media
stabileste daca apelantului i se vor reda fisierele audio corespunzatoare permisiunii. Daca parametrul este inactiv atunci Accolades va ignora fisierele audio si va rula sau nu chestionarul, conform proprietatii "Permisiune predefinita";
Timeout confirmare
durata de timp pe care Accolades o asteapta pentru ca apelantul sa faca o selectie cu privire la rularea (sau nu) a chestionarului. Daca apelantul nu face o selectie in intervalul specificat atunci Accolades va considera selectata optiunea definita la proprietatea "Permisiune predefinita"
Permisiune predefinita
defineste ce se intampla atunci cand apelantul nu face nicio selectie in intervalul definit sau atunci cand nu este definita nicio tasta pentru acceptarea sau refuzul chestionarului;
Tasta acord
tasta pe care apelantul trebuie sa o apese pentru a isi exprima acordul de a participa la chestionar;
Tasta refuz
tasta pe care apelantul trebuie sa o apese pentru a refuza participarea la chestionar;

Sectiunea contine, in partea inferioara, lista cu fisierele care se vor reda apelantului. Fisierele se redau in ordine alfabetica. Adaugarea unui fisier nou se realizeaza prin apasarea butonului Adaugare fisier din meniul sectiunii.

Prin apasarea pe denumirea fisierului administratorul poate descarca sau sterge fisierul selectat.

Intrebari

Sectiunea aceasta defineste intrebarile care se vor adresa apelantului, in cazul in care acesta a fost de acord cu participarea la chestionar.

Adaugarea unei intrebari se realizeaza prin apasarea butonului Adaugare din meniul sectiunii.

Apasarea pe denumirea unei intrebari va afisa un meniu care permite modificarea intrebarii, downloadul fisierul audio care contine intrebarea precum si stergerea intrebarii. Sub meniul deschis se va afisa o lista cu raspunsurile pe care apelatul pe poate selecta.

O intrebare are urmatoarele proprietati:

Intrebare
defineste textul intrebarii (transcrierea textului din fisierul audio) si se utilizeaza atunci cand se genereaza rapoarte;
Mesaj audio
defineste fisierul audio care se va reda apelatului;

Pentru fiecare intrebare se pot defini raspunsurile acceptare de aplicatie. Un raspuns posibil contine tasta pe care apelatul trebuie sa o apese precum si textul descriptiv corespunzator acelei taste.

Atentie! Daca o intrebare nu are definita nicio tasta atunci fisierele audio se vor reda apelatului, fara a oferi posibilitatea acestuia de a sari peste ele. Acest tip de configuratie se utilizeaza pentru redarea mesajelor informative (Exemplu: "Va multumim pentru participarea la chestionar si va dorim o zi frumoasa in continuare.").