Call center
Tabul Call center permite configurarea modulelor necesare activității de call center, pentru cont.
Folosind interfața se pot vizualiza și configura următoarele proprietăți pentru funcționarea modulului call center pe cont: vizualizare istoric apeluri în call center, status modul CRM intern și lista cu categoriile de apeluri disponibile pe cont.
Istoric apeluri call center
Această opțiune permite afișarea istoricului de apeluri, in interfața unui agent din call center, atunci când se primește sau se inițializează un apel.
Activarea opțiunii va afișa istoricul de apeluri însă această operație este intensivă pentru baza de date, mai ales în cazul conturilor care au un istoric de apeluri foarte mare (peste o sută de mii). În acest caz, agentul va fi nevoit să aștepte o perioadă până interfața se actualizează, lucru care poate fi deranjant.
Dezactivarea opțiunii nu va mai calcula istoricul de apeluri însă va afișa informațiile despre apelant aproape instantaneu.
Modul CRM intern
Proprietatea stabilește dacă modulul Clienți va fi activ pe acest cont.
Activarea modulului Clienti va determina afișarea unor câmpuri suplimentare, utilizate pentru definirea a maximum 20 proprietăți personalizate pentru clienții gestionați pe acest cont (de exemplu pe lângă proprietățile standard: nume, prenume, data de naștere, observații, administratorul poate defini câmpuri precum: categorie client, zona de livrare sau orice altă proprietate necesară pentru buna desfășurare a activității).
Câmpurile pot avea valoarea Inactiv
(caz în care nu se vor
afișa în proprietățile clienților) sau Activ
, caz în care
administratorul trebuie să definească denumirea câmpului care se va afișa
în proprietățile clientului.
Categorie apel
Proprietatea conține o listă cu categoriile de apeluri disponibile în modulul call center. Un agent, atunci când procesează un apel, poate încadra apelul într-una dintre categoriile definite în această listă. Din interfața contului se pot defini până la 20 de categorii. Dacă administratorul lasă necompletate unul sau mai multe câmpuri destinate categoriilor de apeluri (din interfața de editare a informațiilor) atunci aplicația Accolades nu va afișa acele valori.