Prezentare cozi asteptare

In cadrul aplicatiei Accolades o coada de asteptare reprezinta o entitate care permite mai multor apelanti sa astepte pana in momentul in care un agent este disponibil, pentru a prelua apelul.

Cozile de asteptare nu au un modul dedicat, managementul acestora se realizeaza din fisa contului, tabul Cozi asteptare.

Cozile de asteptare se pot utiliza in doua moduri:

Cozile de asteptare statice sunt utilizate, in general, in cadrul birourilor care ofera suport in interiorul unei companii. De exemplu, telefoanele din cadrul departamentului IT pot fi legate de o coada de asteptare. Atunci cand un apelant ajunge la coada de asteptare, toate telefoanele din biroul IT vor suna. Apelul poate fi preluat de la orice telefon care suna. Acest tip se utilizare este caracterizat ca "offline" (persoanele care utilizeaza coada de asteptare nu trebuie sa acceseze interfata Accolades, aparatele telefonice sunt in permanenta conectate la coada de asteptare)

Cozile de asteptare dinamice sunt specifice activitatilor de call center. Agentii care le utilizeaza au nevoie de interfata Accolades pentru a realiza diverse operatii specifice activitatii (utilizare "online"). Agentii se pot conecta si deconecta la / de la cozi, isi pot activa pauze etc.