Preferințe

Administratorul autentificat în aplicația Accolades își poate defini propriile setări folosind butonul "Preferințe" disponibil în meniul afișat în partea superioară a paginii.

Preferințe aplicație
Preferințe aplicație

Pagina afișată permite definirea următorilor parametrii:

Telefon
Definește aparatul telefonic utilizat de administrator pentru realizarea operațiilor specifice: inițializarea apelurilor direct din interfața Accolades, operațiile din modulul Call-center. De obicei acest parametru indică telefonul pe care administratorul îl are pe birou.
Limba
Indică limba în care se vor afișa textele din aplicație.
Fus orar
Informațiile referitoare la dată și oră (asa cum este, de exemplu, data și ora corespunzatoare unui apel) se vor afișa folosind fusul orar definit în această proprietate.
Răspuns automat apeluri Accolades
Se utilizează doar pentru apelurile inițializate din interfața Accolades (apelurile pornite folosind butonul din bara afișată în partea superioară a paginii sau apelurile din campaniile call-center). Dacă opțiunea este activă atunci centrala telefonică va solicita aparatului telefonic sau aplicației software utilizata de agent să răspundă automat apelului primit de la Accolades. Atenție: nu toate dispozitivele suportă acestă funcție.
Tema
Proprietatea definește tema utilizată de aplicație. Administratorul poate selecta tema contului din care acesta face parte, o tema predefinită sau își poate defini propria temă, prin selectarea opțiunii "Personalizat".
Mod diagnosticare
Dacă modul pentru diagnosticare este activ atunci aplicația va afișa informații suplimentare, atunci când se realizeaza unele operații specifice.