Preferințe
Administratorul autentificat în aplicația Accolades își poate defini propriile setări folosind butonul "Preferințe" disponibil în meniul afișat în partea superioară a paginii.
Pagina afișată permite definirea următorilor parametrii:
- Telefon
- Definește aparatul telefonic utilizat de administrator pentru realizarea operațiilor specifice: inițializarea apelurilor direct din interfața Accolades, operațiile din modulul Call-center. De obicei acest parametru indică telefonul pe care administratorul îl are pe birou.
- Limba
- Indică limba în care se vor afișa textele din aplicație.
- Fus orar
- Informațiile referitoare la dată și oră (asa cum este, de exemplu, data și ora corespunzatoare unui apel) se vor afișa folosind fusul orar definit în această proprietate.
- Răspuns automat apeluri Accolades
- Se utilizează doar pentru apelurile inițializate din interfața Accolades (apelurile pornite folosind butonul din bara afișată în partea superioară a paginii sau apelurile din campaniile call-center). Dacă opțiunea este activă atunci centrala telefonică va solicita aparatului telefonic sau aplicației software utilizata de agent să răspundă automat apelului primit de la Accolades. Atenție: nu toate dispozitivele suportă acestă funcție.
- Tema
- Proprietatea definește tema utilizată de aplicație. Administratorul poate selecta tema contului din care acesta face parte, o tema predefinită sau își poate defini propria temă, prin selectarea opțiunii "Personalizat".
- Mod diagnosticare
- Dacă modul pentru diagnosticare este activ atunci aplicația va afișa informații suplimentare, atunci când se realizeaza unele operații specifice.