Agent call center: Adaugă în campanie
Agenții care utilizează call center-ul vor realiza operațiile necesare din modulul Call Center, prin selecția opțiunii Agent.
Tabul Adaugă în campanie permite agentului adăugarea apelului curent într-o campanie, pentru a fi sunat mai târziu. Procesul de adăugare se inițializează din tabul Status, prin apăsarea butonului Adăugare în campanie, pe parcursul sau după finalizarea unui apel.
După apăsarea butonului agentul trebuie să selecteze campania în care se va adăuga apelul, așa cum este prezentat în imaginea de mai jos.
În interfața de selecție se afișează doar campaniie care au opțiunea de adăugare a unui apel activă. Mai multe informații despre activarea adăugarii unui apel într-o campanie pot fi găsite în capitolul Campanii, secțiunea Informații.
Un apel se poate adăuga într-o campanie în două moduri:
- apel neprogramat;
- apel programat la o anumită dată și ora.
Apel neprogramat
Un apel neprogramat se poate apela, dintr-o campanie, oricând este cerut de un agent. Acesta se definește prin setarea parametrului "Apel programat" cu valoarea "Nu".
Se vor defini următorii parametrii:
- Campanie
- campania în care se va adăuga apelul;
- Apel programat
- stabilește dacă apelul este programat la o anumită ora sau nu (apelurile neprogramate au parametrul definit cu valoarea "Nu");
- Observații
- observații despre apel, care se vor afișa agentului înainte de efectuarea apelului.
Apel programat
Un apel programat va fi disponibil pentru apelare doar după o anumită ora. Campaniile care conțin contacte reprogramate, care așteaptă să fie apelate (contacte la care ora reprogramată a trecut) sunt evidențiate cu un semn de exclamare. Un exemplu se poate vizualiza în descrierea tabului Status din documentatie.
Interfața pentru apelurile programate este prezentată în imaginea de mai jos.
Interfața permite definirea următoarelor proprietăți
- Campanie
- campania în care se va adăuga apelul;
- Apel programat
- Stabilește dacă apelul este programat și agentul care va primi apelul, la ora stabilită. Poate avea valorile: "Nu" (apel neprogramat) "Da - se poate apela de orice agent" (contactul se va apela de primul agent disponibil), "Da - doar de mine" (contactul nu va fi vizibil niciunui agent, ci doar agentului care realizeaza reprogramarea).
- Dată programată
- Data la care se va apela contactul.
- Oră programată
- Ora de la care contactul va deveni apelabil.
Intervalul între ora curentă și ora reprogramată este de minimum o oră.