Descriere campanii call back

Sistemul call-back permite aplicatiei Accolades sa selecteze apelurile primite pe o coada de asteptare care nu au fost preluate de niciun agent, indiferent de numarul de apeluri incercate de apelant.

Urmatoarele situatii se incadreaza la categoria callback:

Pe scurt, din situatiile prezentate mai sus se observa ca un numar de telefon intra la categoria call-back atunci cand ultimul apel de intrare de la acesta nu a fost preluat.

Urmatoarele situatii NU se incadreaza la categoria call-back.

Se observa ca un contact se poate adauga intr-o campanie callback atat timp cat ultimul apel este nepreluat in tot callcenter-ul atasat contului.

Dupa realizarea selectiei, apelurile se pot adauga automat intr-o campanie de tip call-back. Operatiile de management pentru noua campanie callback sunt similare cu cele descrie in capitolul "Campanii".

Totusi, campaniile callback au cateva diferente, fata de cele obisnuite:

Campaniile callback sunt partial real-time. Adaugarea de contacte noi se initializeaza intotdeauna de un supervizor. Stergerea de contacte insa se realizeaza automat de Accolades. Daca intr-o campanie callback este definit un numar de telefon si, pe parcursul derularii campaniei, acel numar de telefon suna si este preluat de un agent (de pe orice coada de asteptare din cont) atunci contactul se va sterge automat din campania call-back.