Fișă contact

Fișa unui contact dintr-o campanie se accesează din tabul Listă contacte, afișat în fișa campaniei.

Editare contact
Editare contact

Fișa contactului permite atât vizualizarea cât și editarea informațiilor despre contact.

În cadrul paginii sunt afișate următoarele proprietăți ale contactului:

Campanie
denumirea campaniei de care aparține contactul;
Număr telefon
numărul de telefon care se va apela;
Total apeluri
(doar la editarea contactelor existente) numărul total de apeluri realizate de agenți către acest contact;
Statusul
statusul contactului (în unele cazuri statusul se poate modifica, pentru apelurile existente);
Dată programare
(doar pentru apelurile programate) data de la care se va începe apelarea contactului;
Ora programare
(doar pentru apelurile programate) ora la care se va începe apelarea contactului;
Se va suna de
(doar pentru apelurile programate) agentul care va suna contactul (orice agent sau un agent anume);
Agent
(doar dacă "Se va suna de" are valoarea "Agent selectat") agentul care va apela contactul;
Observații
observațiile care se vor afisa agentului, înainte de a inițializa apelul.

După vizualizarea informațiilor, administratorul poate valida eventualele modificări realizate în contact sau se poate întoarce la lista de contacte folosind butoanele pentru anularea sau validarea operației, afișate în partea inferioară a paginii.