Apelare automată

Informațiile despre proprietățile campaniilor dintr-un cont se pot vizualiza și edita din modulul Call center, opțiunea Campanii. După apăsarea pe denumirea campaniei dorite, interfața va afișa butonul Fișa cu ajutorul căruia se poate accesa fișa campaniei.

Setările pentru apelarea automată a contactelor dintr-o campanie se definesc folosind tabul Apelare automată din fișa campaniei. Modificarea setărilor se realizează prin apăsarea butonului Editare din meniul paginii, vizibil doar dacă statusul campaniei este INACTIV (statusul campaniei este afișat în tabul Informații și este diferit de statusul apelării automate, afișat în această pagina).

Statusul apelării automate poate avea următoarele valori:

Inactiv

Atunci când statusul apelării automate este inactiv, contactele din campanie se pot apela doar de agenți, folosind interfața de call center.

Apelare automată inactivă
Apelare automată inactivă

Limită canale

Statusul LIMITĂ CANALE va inițializa apeluri automat, fără a depăși un anumit număr de apeluri concomitente. În acest caz, campania nu este afișată agenților din call center, ci doar supervizorilor.

Apelare automată activă (limită canale)
Apelare automată limitată doar de canale

Se pot defini următoarele proprietăți:

Status
statusul apelării automate (limită canale).
Maximum apeluri simultane
Numărul maxim de apeluri concomitente din campanie. Atunci când valoarea este atinsă, campania va porni un apel nou doar după finalizarea unui apel în curs.
Condiție temporală
Intervalul orar în care se vor inițializa apeluri.
Destinație
Entitatea către care se va transmite apelul, după ce numărul apelat răspunde.