Listă contacte campanie

Informațiile despre proprietățile campaniilor dintr-un cont se pot vizualiza și edita din modulul Call center, opțiunea Campanii. După apăsarea pe denumirea campaniei dorite, interfața va afișa butonul Fișa cu ajutorul căruia se poate accesa fișa campaniei.

Managementul contactelor din cadrul unei campanii se realizează cu ajutorul tabului Listă contacte din fișa campaniei. Aici se pot vizualiza toate contactele din campanie, statusul acestora precum și numarul de apeluri realizate pe fiecare element.

Listă contacte
Listă contacte

Adăugare contacte

Accolades permite adăugarea de contacte în campanie, unul cate unul. Procedura se poate inițializa prin apăsarea butonului Adăugare din meniul paginii.

Buton adăugare
Buton adăugare

În interfața pentru adăugarea unui contact, administratorul trebuie să completeze informațiile prezentate în fisa contactului.

Pentru adăugarea de contacte multiple dintr-un fisier .csv se va utiliza tabul Încarcă contacte.

Ștergere contacte

Din această interfață, contactele se pot șterge în două moduri:

Buton șterge tot
Buton șterge tot
Buton șterge
Buton șterge

Șterge duplicate

Accolades poate șterge automat din listă contactele care apar de mai multe ori. Verificarea se realizează după ultimele 10 cifre din numărul de telefon (numerele de telefon 0722123456 si +40722123456 sunt considerate identice). Inițializarea acestui proces se realizează folosind butonul Șterge duplicate afișat în meniul paginii.

Buton șterge duplicate
Buton șterge duplicate

Descărcare listă

Lista afișata se poate descărca folosind butonul Download afișat în meniul paginii.

Buton descarcă
Buton descarcă

Fișă contact

Accesarea fișei unui contact se realizeaza prin apăsarea pe numărul de telefon corespunzator.