Listă contacte campanie
Informațiile despre proprietățile campaniilor dintr-un cont se pot vizualiza și edita din modulul Call center, opțiunea Campanii. După apăsarea pe denumirea campaniei dorite, interfața va afișa butonul Fișa cu ajutorul căruia se poate accesa fișa campaniei.
Managementul contactelor din cadrul unei campanii se realizează cu ajutorul tabului Listă contacte din fișa campaniei. Aici se pot vizualiza toate contactele din campanie, statusul acestora precum și numarul de apeluri realizate pe fiecare element.
Adăugare contacte
Accolades permite adăugarea de contacte în campanie, unul cate unul. Procedura se poate inițializa prin apăsarea butonului Adăugare din meniul paginii.
În interfața pentru adăugarea unui contact, administratorul trebuie să completeze informațiile prezentate în fisa contactului.
Pentru adăugarea de contacte multiple dintr-un fisier .csv se va utiliza tabul Încarcă contacte.
Ștergere contacte
Din această interfață, contactele se pot șterge în două moduri:
- folosind butonul Șterge toate contactele afisat în meniul paginii;
- prin selectarea individuală a contactelor din lista afișată, folosind căsuța de selecție din fața fiecărui element și apoi apăsând pe butonul Ștergere (care apare doar dacă este cel puțin un element selectat);
Șterge duplicate
Accolades poate șterge automat din listă contactele care apar de mai multe ori. Verificarea se realizează după ultimele 10 cifre din numărul de telefon (numerele de telefon 0722123456 si +40722123456 sunt considerate identice). Inițializarea acestui proces se realizează folosind butonul Șterge duplicate afișat în meniul paginii.
Descărcare listă
Lista afișata se poate descărca folosind butonul Download afișat în meniul paginii.
Fișă contact
Accesarea fișei unui contact se realizeaza prin apăsarea pe numărul de telefon corespunzator.