Informații campanie

Informațiile despre proprietățile campaniilor dintr-un cont se pot vizualiza și edita din modulul Call center, opțiunea Campanii. După apăsarea pe denumirea campaniei dorite, interfața va afișa butonul Fișă cu ajutorul căruia se poate accesa fișa campaniei.

Acces fișă campanie
Acces fișă campanie

Tabul Informații afișează informațiile generale despre campania selectată.

Fișa campaniei
Fișa campaniei

Modificarea informațiilor afișate se poate inițializa prin apăsarea butonului Editare accesibil în meniul paginii. Ștergerea unei campanii se poate realiza, de asemenea, din meniul paginii prin apăsarea butonului Ștergere.

Informații

Primul container din interfață conține informații generale despre campanie.

Informații campanie
Informații campanie

Secțiunea "Informații" conține urmatoarele proprietăți:

Denumire
Proprietatea definește denumirea campaniei, așa cum se va afișa în interfața Accolades (atât supervizorilor, cât și agenților).
Descriere
Descrierea campaniei, așa cum se va afișa în interfața Accolades (atât supervizorilor, cât și agenților).
Maxim apeluri pe contact
Proprietatea stabilește numărul maxim de încercări de apelare permise pentru un contact. Atunci când totalul apelurilor inițializate către un contact ajunge la valoarea indicată, serverul va considera că respectivul contact este inaccesibil.
Durată minimă între apeluri
Valoarea indică intervalul de timp după care un contact se poate apela iar, în cazul în care apelările anterioare nu au putut fi finalizate. Proprietarea se utilizează atunci când un agent cere de la Accolades un contact pe care să îl apeleze, prin apăsarea butonului Caută contact din interfața agentului.
Contacte actualizate
Proprietatea stabilește ce se întâmplă atunci când un contact din această campanie, care răspunde, este prezent și în alte campanii din interiorul contului. Proprietatea poate avea una dintre valorile: Această campanie (se va actualiza doar contactul din această campanie și se vor ignora contactele din alte campanii), Toate campaniile callback (se vor actualiza doar contactele care aparțin campaniilor active de tip call-back), Toate campaniile (se vor actualiza toate contactele din toate campaniile active pe cont)
Actualizare automată
(doar pentru campaniile callback) determină dacă un apel nepreluat pe o coadă se va adăuga automat în campania callback sau nu.
Status
Statusul campaniei (care poate fi Activ sau Inactiv). Statusul campaniilor se modifică din cadrul paginii de management a campaniilor (modulul Call center, optiunea Campanii)
Vizibilitate
Proprietatea stabilește agenții care pot vizualiza campania. Poate avea valoarea "Toți agenții" (campania este vizibilă de toti agenții) sau "Agenții selectați" (campania este vizibilă doar de agenții din lista de agenți atasată campaniei).
Durată stocare contacte finalizate
Valoarea definește durata maximă de memorare a contactelor finalizate din campanie (contactele cu status "finalizat" sau "eroare"). Contactele al căror ultim apel depașeste această valoare se vor șterge automat din campanie.
Adăugare apel curent
(indisponibil pentru campaniile call-back) Valoarea definește posibilitatea agenților din call center de a adăuga contactul unui apel în curs în această campanie. Se utilizează pentru a putea memora contacte, pentru a fi sunate mai târziu (de exemplu, se poate realiza o campanie denumită "de sunat mâine" în care un agent poate salva apelul în curs, prin apăsarea butonului "Adaugă în campanie" din interfața agentului).
Reprogramare apel curent
Definește dacă un apel din campanie se poate reprograma (pentru a fi reapelat la o anumită dată și oră din viitor). Valoarea INACTIV înseamnă ca apelul nu se poate reprograma. Valoarea ACTIV (AGENT CURENT) înseamnă ca agentului care procesează apelul i se permite reprogramarea apelului și, dacă agentul nu modifică opțiunea din interfața sa, reapelarea se poate realiza doar de el (apelul nu se transmite către alți agenți). Valoarea ACTIV (ORICE AGENT) înseamnă că apelul se poate reprograma și, dacă agentul nu modifică opțiunea din interfața sa, apelul reprogramat se va transmite către primul agent disponibil.
Caller ID
Reprezintă numărul de telefon cu care se vor inițializa apelurile din campanie. Poate avea valoarea IMPLICIT (apelurile se vor inițializa cu numărul de telefon al agentului care realizează apelul) sau se poate selecta o entitate din cont (o coadă de aștepare, un IVR sau un alt utilizator) caz în care apelurile se vor inițializa cu numărul de telefon selectat.
ACP
Procesul ACP (After Call Process) care se va rula după finalizarea unui apel din campanie sau NEDEFINIT dacă nu se rulează niciun proces.
ID Campanie
ID-ul campaniei, pentru a fi utilizat în cadrul cererilor API.
Cont
Reprezintă contul din care face parte campania.

Listă agenți

Această secțiune este afișată în tabul pentru vizualizarea informațiilor despre o campanie și doar atunci când proprietatea "Vizibilitate" are valoarea "Agenții selectați". Lista definește agenții care pot vizualiza campania.

Listă agenți
Listă agenți

Pentru adăugarea de agenți în campanie se va apăsa pe butonul Adăugare din meniul secțiunii.

Adaugare agenți
Adăugare agenți

Ștergerea unui agent se realizează prin apăsarea butonului Ștergere vizibil după apăsarea pe numele agentului.

Ștergere agenți
Ștergere agenți

Șablon agent

Accolades permite definirea unui text care se va afișa automat agentului în momentul în care acesta inițializează un apel.

Șablon agent
Șablon agent

În general textul conține informațiile pe care agentul trebuie să le furnizeze contactului apelat.