Descriere campanii
Campaniile reprezintă liste de numere de telefon, definite de supervizori pe care agenții din call center sau direct centrala telefonică trebuie să le apeleze. Campaniile se gestionează din modulul Call Center, meniul Campanii.
Accolades utilizează două tipuri de campanii:
- Campanii manuale
- Agenții din call center solicită manual (din interfața grafică) următorul număr de telefon din lista campaniei. După confirmare, numărul de telefon se va forma automat, de pe telefonul agentului.
- Campanii automate
- Centrala Accolades apelează automat numerele de telefon din campanie, fără a solicita niciun fel de intervenție a unui agent sau supervizor.
Campanii manuale
Procedura de realizare a unei campanii manuale presupune parcurgerea următorilor pași:
- Supervizorul va defini o campanie nouă, cu statusul INACTIV;
- Supervizorul va defini contactele pe care agenții le vor apela (contactele se pot defini unul câte unul, din interfața Accolades sau se pot încărca dintr-un fisier în format .csv);
- Supervizorul va modifica statusul campaniei în ACTIV;
- Campania va apărea în interfața agenților;
- Agenții vor suna contactele definite, unul cate unul;
- Campania se va finaliza după ce toate contactele vor fi procesate;
- Supervizorul poate descărca o listă cu statusul fiecarui contact;
- Dacă e cazul, supervizorul poate decide reluarea procesului pentru contactele care nu au răspuns;
- Supervizorul va șterge campania.
Campanii automate
Procedura de realizare a unei campanii automate presupune parcurgerea următorilor pași:
- Supervizorul va defini o campanie nouă, cu statusul INACTIV;
- Supervizorul va defini setările pentru apelarea automată (inclusiv entitatea care va inițializa apelul), folosind tabul Apelare automată din fișa campaniei;
- Supervizorul va defini contactele care se vor apela (contactele se pot defini unul câte unul, din interfața Accolades sau se pot încărca dintr-un fisier în format .csv);
- Supervizorul va modifica statusul campaniei în ACTIV;
- Accolades va apela contactele definite;
- Campania se va finaliza după ce toate contactele vor fi procesate;
- Supervizorul poate descărca o listă cu statusul fiecarui contact;
- Dacă e cazul, supervizorul poate decide reluarea procesului pentru contactele care nu au răspuns;
- Supervizorul va șterge campania.