Management campanii

Managementul campaniilor pentru conturile pe care supervizorul are acces se realizează din modulul Call center, prin accesarea opțiunii Campanii.

Interfața va afișa o listă cu conturile pe care supervizorul poate face management de campanii. În cadrul fiecărui cont se va afișa o listă cu campaniile definite pentru acel cont.

Interfață management campanii
Interfață management campanii

Adăugarea unei campanii

Adăugarea unei campanii noi, pentru un anumit cont, se face prin apăsarea butonului Adăugare disponibil în meniul secțiunii, afișat în stânga denumirii contului. Deoarece un cont acceptă un număr finit de campanii este posibil ca butonul pentru adăugarea unei campanii noi să nu fie afișat. Numărul maxim de campanii definite pe un cont nu ține cont de statusul fiecărei campanii (nu contează dacă statusul campaniei este Activ sau Inactiv).

Buton adăugare campanie
Buton adăugare campanie

Adăugarea unei campanii presupune ca supervizorul să completeze informațiile prezentate în cadrul tabului Informații.

Vizualizare, modificare și ștergere campanie

Operațiile de vizualizare, modificare și stergere a unei campanii se realizează din fișa campaniei, accesibilă prin apăsarea butonului Fișă, vizibil după apăsarea pe denumirea campaniei.

Acces fișă campanie
Acces fișă campanie

Pornire / oprire campanie

Campaniile pot avea statusul Activ (campania va fi vizibilă agenților) sau Inactiv (campania nu apare în interfața agenților). Modificarea statusului campaniei se realizează prin apăsarea butonului Pornește respectiv Oprește afișat după ce superivizorul apasă pe denumirea campaniei.

Pornire campanie
Pornire campanie
Oprire campanie
Oprire campanie