Configurare si initializare dashboard

Sectiunea pentru configurarea si initializarea unui dashboard se poate accesa din modulul Call Center, prin selectia optiunii Dashboard.

Adaugare slide

Un dashboard este compus din unul sau mai multe slide-uri. Pentru adaugarea unui slide nou se va utiliza butonul Adaugare slide din meniul paginii. Aceasta actiune va determina afisarea interfetei pentru configurarea proprietatilor unui slide nou.

Dupa configurarea proprietatilor slideului utilizatorul va apasa butonul Validare (pentru validarea operatiei) sau Anulare (pentru anularea operatiei).

Proprietati slide

Un slide din dashboard contine urmatoarele proprietati:

Atunci cand se adauga sau se modifica un slide, interfata contine 10 pozitii in care se pot incarca indicatori. Acestia se vor afisa in ordinea crescatoare a celor 10 pozitii. Daca o pozitie nu este folosita, atunci aceasta va avea valoarea "Inactiv". Nu este obligatorie pozitionarea indicatorilor succesiv (de exemplu indicatorul 1 poate fi "Durata medie apel", indicatorul 2 poate fi "Inactiv" si indicatorul 3 "Top agenti"). Dashboardul va ignora elementele inactive.

Modificare sau stergere slide

Pentru modificarea unui slide existent utilizatorul trebuie sa apese butonul Editare din meniul slideului.

Stergerea unui slide se realizeaza cu ajutorul butonului Stergere din meniul slideului.

Initializare

Pentru ca dashboardul sa se poata initializa, acesta trebuie sa contina cel putin un slide validat. De asemenea, initializarea nu se poate realiza daca exista un slide in curs de editare.

Pentru activarea interfetei utilizatorul trebuie sa apese butonul de validare afisat in partea inferioara a paginii. Accolades va deschide o fereastra noua, in care va afisa dashboardul.