Raport call center: Statistici apeluri
Raportul genereaza o situatie a apelurilor pe toate cozile pe care supervizorul are drept de vizualizare.
Raportul este generat sub forma unui tabel cu urmatoarele coloane:
- Total apeluri primite
- numarul total de apeluri primite pe coada de asteptare;
- Total apeluri preluate
- numarul total de apeluri procesate de agenti, pe coada de asteptare;
- Procent apeluri preluate
- procentul de apeluri preluate de agenti, din totalul apelurilor primite pe coada de asteptare (se calculeaza pe baza valorilor din primele doua coloane ale raportului);
- Timp asteptare total
- durata totala petrecuta de apeluri in asteptarea unui agent disponibil;
- Timp asteptare minim
- cea mai scurta durata petrecuta de un apel in asteptarea unui agent disponibil;
- Timp asteptare mediu
- durata medie de asteptare petrecuta de un apel, in asteptarea unui agent disponibil;
- Timp asteptare maxim
- durata maxima de asteptare petrecuta de un apel, in asteptarea unui agent disponibil;
- Timp apel total
- durata totala a tuturor apelurilor procesate de agenti;
- Timp apel minim
- durata celui mai scurt apel procesat de agenti;
- Timp apel mediu
- durata medie a unui apel procesat de agenti;
- Timp apel maxim
- durata celui mai lung apel procesat de agenti.