Raport call center: Statistici apeluri

Raportul genereaza o situatie a apelurilor pe toate cozile pe care supervizorul are drept de vizualizare.

Raportul este generat sub forma unui tabel cu urmatoarele coloane:

Total apeluri primite
numarul total de apeluri primite pe coada de asteptare;
Total apeluri preluate
numarul total de apeluri procesate de agenti, pe coada de asteptare;
Procent apeluri preluate
procentul de apeluri preluate de agenti, din totalul apelurilor primite pe coada de asteptare (se calculeaza pe baza valorilor din primele doua coloane ale raportului);
Timp asteptare total
durata totala petrecuta de apeluri in asteptarea unui agent disponibil;
Timp asteptare minim
cea mai scurta durata petrecuta de un apel in asteptarea unui agent disponibil;
Timp asteptare mediu
durata medie de asteptare petrecuta de un apel, in asteptarea unui agent disponibil;
Timp asteptare maxim
durata maxima de asteptare petrecuta de un apel, in asteptarea unui agent disponibil;
Timp apel total
durata totala a tuturor apelurilor procesate de agenti;
Timp apel minim
durata celui mai scurt apel procesat de agenti;
Timp apel mediu
durata medie a unui apel procesat de agenti;
Timp apel maxim
durata celui mai lung apel procesat de agenti.