Ascultarea apelurilor in derulare
Accolades permite supervizorilor (daca au drepturile necesare) sa asculte apelurile in curs. Procesul de ascultare se gestioneaza exclusiv din interfata grafica.
Ascultarea apelurilor in curs se initializeaza din modulul Call Center, prin selectia optiunii Management.
Administratorul (supervizorul) poate asculta apeluri in curs doar daca are un aparat telefonic legat de contul sau (vezi meniul preferinte din partea superioara - dreapta a paginii).
Daca administratorul conectat are dreptul de a asculta apelurile agentilor, atunci pictogramele care indica faptul ca un aparat telefonic este "in apel" (coloana 2 din tabelul cu agenti - Status aparat telefonic) pot fi apasate, pentru afisarea meniului care initializeaza ascultarea apelului in curs.
In functie de drepturile administratorului conectat, meniul permite pana la 3 tipuri de ascultari:
- ascultare - supervizorul poate doar asculta convorbirea in curs (nu va fi auzit in apel);
- soptire - supervizorul poate fi auzit doar de agent;
- complet - supervizorul poate fi auzit atat de agent, cat si de apelant;
Dupa selectia unui tip de ascultare, telefonul administratorului (supervizorului) va suna, pentru initializarea procesului.