Aparate telefonice conectate în call center
Pentru ca un agent sau supervizor să poată utiliza funcțiile din call center, acesta trebuie să aibă un aparat telefonic legat de contul său. Acest mod de lucru permite funcționarea call center-ului în regim de ture (același aparat telefonic poate fi utilizat de mai multi agenți, succesiv).
Un aparat telefonic poate fi conectat, la un moment dat, la un singur administrator / agent.
Lista cu aparatele conectate la agenți call center se poate vizualiza în modulul Call Center, prin selecția opțiunii Aparate.
Pagina va afișa o listă cu toate conturile pe care administratorul are dreptul să facă management de call center. În cadrul fiecărui cont se afișează toate aparatele telefonice care permit utilizarea din Accolades.
Aparatele telefonice sunt afișate sub forma unui tabel cu 3 coloane:
- Statusul aparatului;
- Denumirea aparatului telefonic;
- Numele agentului (administratorului) conectat.
Status aparat
Fiecare aparat poate avea statusul "Inactiv" sau "Activ". Statusurile sunt afișate sub forma unei pictograme, cu un text descriptiv sub ea. Statusul "Activ" indică faptul că aparatul este legat de contul unui administrator / agent. Statusul "Inactiv" indică faptul că aparatul este disponibil.
Denumirea aparatului telefonic
Pentru o mai buna identificare a aparatelor telefonice, Accolades permite definirea unei denumiri generice pentru fiecare aparat telefonic. A doua coloana a tabelului afișează denumirea descrisă mai sus. Dacă administratorul care vizualizează pagina are drepturile necesare, atunci denumirea aparatului poate fi apasată, caz in care aplicatia va afișa fișa aparatului telefonic.
Numele agentului (administratorului) conectat
A treia coloană a tabelului cu aparate telefonice afișează denumirea agentului (administratorului) care utilizează aparatul telefonic. Dacă aparatul nu este legat de contul niciunui administrator, atunci Accolades va afișa valoarea "nedefinit" Dacă administratorul care vizualizează pagina are drepturile necesare, atunci numele poate fi apăsat, caz în care aplicația va afișa fișa administratorului.