Adăugare cont

Adăugarea unui cont nou se realizează prin selectarea opțiunii Adăugare din meniul Conturi.

Interfața pentru adăugarea unui cont nou este prezentată în imaginea de mai jos.

Adăugare cont
Adăugare cont

Interfața conține 5 categorii:

Prima secțiune este denumită identitate și conține informații generale despre identitatea contului în sistemul Accolades. Se pot defini următoarele proprietăți:

Tip identitate
tipul de identitate caracteristic contului (persoană fizică sau persoană juridică);
Denumire
denumirea persoanei juridice;
Nume
numele persoanei fizice;
Prenume
prenumele persoanei fizice;
E-mail
adresa de email a persoanei care deține contul;
Observații
observații despre cont.

Sectiunea SIP Buddy conține informații specifice sistemului de telefonie:

Account code
numărul de cont, unic la nivel de server;
Public caller ID
numărul de telefon cu care vor ieși entitățile care aparține contului, dacă nu exista un număr de telefon definit pentru acestea;
Host
denumirea serverului care gestionează contul;
Registered account
definește înregistrarea automată a contului pe server;
Busy line monitoring
opțiune specifică sistemelor de secretariat care permite unor aparate telefonice să notifice alte aparate despre statusul lor: în apel sau nu.

Secțiunea Apeluri de ieșire stabileste tipul de apeluri outbound permise pentru cont.

Suprascrie CLID urgență
stabilește dacă valoarea CLID se va suprascrie în cazul apelurilor către numerele de urgență, pentru a permită o linie separată, în cazul în care serviciul de urgență sună înapoi;
CLID urgență
valoarea CLID care se va suprascrie în caz de apel către număr de urgență
VoIPIT
definește dacă apelurile de ieșire către numere din rețeaua VoIPIT sunt permise;
Național
definește dacă sunt permise apeluri în rețele naționale;
Internațional parțial
definește dacă sunt permise apeluri internaționale doar către anumite destinații;
Șabloane internațional parțial
dacă sunt active apelurile către anumite destinații internaționale, atunci validarea destinațiilor se realizează pe baza șabloanelor definite (de exemplu, sablonul 32,33,34 înseamna că se pot inițializa apeluri către țările cu codurile specificate în listă: Olanda, Belgia și Franța;
Internațional
dreptul entităților din cont de a inițializa apeluri internaționale;
Format nr. telefon
definește formatul în care numerele de telefon sunt transmise mai departe, către furnizorul de servicii de telefonie. Dacă centrala efectueaza apeluri prin intermediul companiei VoIPIT, atunci standardul va fi VoIPIT. Dacă centrala va inițializa apeluri folosind un alt furnizor de telefonie, atunci formatul se va stabili în funcție de specificațiile furnizorului;
Forțare CLID la redirecționare
definește numărul de telefon pe care centrala îl transmite mai departe, atunci când un apel este redirecționat (valoarea Nu inseamna ca destinatarului i se va afișa pe telefon numărul de telefon care a inițializat apelul, valoarea Da înseamna că destinatarului i se va afișa numărul de telefon prin care se realizează redirecționarea apelului.

Secțiunea Informații suplimentare conține câteva proprietăți caracteristice contului, care nu au putut fi încadrate în categoriile de sus.

Parolă
parola asociată contului, pentru sistemul de telefonie;
Limită apeluri simultane ieșire
numărul maxim de apeluri simultane de ieșire (atunci când limita se depășeste, apelurile noi vor primi ton de ocupat);
Limită apeluri simultatne intrare
numărul maxim de apeluri simultane de intrare (atunci când limita se depășeste, apelurile noi vor primi ton de ocupat);

Secțiunea Restart module asterisk definește momentul resetării modulelor Asterisk necesare finalizării operației. Resetarea se poate realiza imediat (însă este posibilă afectarea apelurilor în curs) sau se poate amâna. Dacă operația este amânată atunci un administrator poate reseta modulele ulterior, prin accesarea opțiunii Comenzi asterisk din meniul Server.