Telefonie cont

Tabul Telefonie permite vizualizarea și editarea proprietăților contului, caracteristice sistemului de telefonie, în platforma Accolades.

Vizualizare

Interfața pentru vizualizarea informațiilor despre telefonia contului este afișată în imaginea de mai jos.

Interfață telefonie
Interfață telefonie

Informațiile afișate sunt împărțite în trei grupe.

Secțiunea Status indică modul în care funcționează contul: activ, perioadă de probă, suspendat, inactiv sau cont de test.

Sectiunea SIP Buddy conține informații specifice sistemului de telefonie:

Account code
numărul de cont, unic la nivel de server;
Caller ID public
numărul de telefon cu care vor ieși entitățile care aparține contului, dacă nu exista un număr de telefon definit pentru acestea;
Host
denumirea serverului care gestionează contul;
Port
portul utilizat pentru tranzactiile SIP;
Cont înregistrat
definește înregistrarea automată a contului pe server;
From user
definește valoarea câmpului, în sistemul Asterisk;
Username
definește valoarea câmpului, în sistemul Asterisk;
Default user
definește valoarea câmpului, în sistemul Asterisk;
Monitorizare linie ocupată
opțiune specifică sistemelor de secretariat care permite unor aparate telefonice să notifice alte aparate despre statusul lor: în apel sau nu.

Secțiunea Apeluri de ieșire stabilește tipul de apeluri outbound permise pentru cont.

Urgență
dreptul utilizatorilor contului de a inițializa apeluri către serviciile de urgență (întotdeauna activ);
Suprascrie CLID urgență
stabilește dacă valoarea CLID se va suprascrie în cazul apelurilor către numerele de urgență, pentru a permită o linie separată, în cazul în care serviciul de urgență sună înapoi;
CLID urgență
valoarea CLID care se va suprascrie în caz de apel către număr de urgență;
VoIPIT
definește dacă apelurile de ieșire către numere din rețeaua VoIPIT sunt permise;
Național
definește dacă sunt permise apeluri în rețele naționale;
Internațional parțial
definește dacă sunt permise apeluri internaționale doar către anumite destinații;
Șabloane internațional parțial
dacă sunt active apelurile către anumite destinații internaționale, atunci validarea destinațiilor se realizează pe baza șabloanelor definite (de exemplu, sablonul 32,33,34 înseamna că se pot inițializa apeluri către țările cu codurile specificate în listă: Olanda, Belgia și Franța;
Internațional
dreptul entităților din cont de a inițializa apeluri internaționale;
Format nr. telefon
definește formatul în care numerele de telefon sunt transmise mai departe, către furnizorul de servicii de telefonie. Dacă centrala efectueaza apeluri prin intermediul companiei VoIPIT, atunci standardul va fi VoIPIT. Dacă centrala va inițializa apeluri folosind un alt furnizor de telefonie, atunci formatul se va stabili în funcție de specificațiile furnizorului;
Forțare CLID la redirecționare
definește numărul de telefon pe care centrala îl transmite mai departe, atunci când un apel este redirecționat (valoarea Nu inseamna ca destinatarului i se va afișa pe telefon numărul de telefon care a inițializat apelul, valoarea Da înseamna că destinatarului i se va afișa numărul de telefon prin care se realizează redirecționarea apelului.

Editare

Editarea informațiilor despre telefonia contului se poate realiza prin folosirea butonului Editare disponibil în meniul paginii.

Editare telefonie
Editare telefonie

Secțiunea Restart module asterisk definește momentul resetării modulelor Asterisk necesare finalizării operației. Resetarea se poate realiza imediat (însă este posibilă afectarea apelurilor în curs) sau se poate amâna. Dacă operația este amânată atunci un administrator poate reseta modulele ulterior, prin accesarea opțiunii Comenzi asterisk din meniul Server.