Foldere IVR
Prezentare funcționalități
Containerul pentru managementul folderelor existente în cadrul unei etape se afișează întotdeauna, indiferent de tipul de etapă afișat.
Interfața permite realizarea următoarelor operații:
- Redenumire foldere;
- Ștergere foldere.
Administratorul nu poate adăuga foldere noi. Acestea se definesc automat în funcție de tipul de etapă selectat. De exemplu, o etapă de tip Avansare sau Redare media trebuie să contina obligatoriu un folder denumit "Ok". Acesta va conține etapa care se va accesa dupa finalizarea etapei curente. Dacă utilizatorul șterge folderul "Ok" dintr-o astfel de etapă, atunci Accolades va recrea folderul, aproape instantaneu.
Nu pot șterge un folder
Se poate întampla să încerci să ștergi un folder, operația să pară că se realizează însă, la sfârsit, folderul să fie tot acolo.
Situația apare atunci când tu ștergi un folder care se utilizeaza de etapa curentă. De exemplu, în cadrul unei etapa de tip "Avansare" încerci să ștergi folderul "Ok". Ține cont de faptul că o etapă de acest tip doar trimite apelul mai departe în IVR catre etapa din folderul "Ok".
Tu vei solicita ștergerea folderului "Ok", Accolades îl va șterge însă ulterior, modulul IVR va observa lipsa folderului necesar unei etape, motiv pentru care îl va crea.
Singurele etape care permit stergerea tuturor folderelor definite sunt etapele terminale (cele din care apelul iese din IVR):
- Închide apel;
- Transfer intern.
Redenumesc un folder, însă unul cu aceeași denumire reapare
Situația este asemănătoare cu cea descrisă mai sus, cea cu ștergerea unui folder și apare atunci când se încearcă redenumirea unui folder care este necesar funcționării etapei curente.
De exemplu, dacă într-o etapă de tip "Avansare" se încearca redenumirea folderului "Ok" în "Ok_backup", Accolades va realiza operația fără probleme. Însă, ulterior finalizării cererii, Accolades va detecta faptul că etapa (de tip "Avansare") nu are niciun folder denumit "Ok" motiv pentru care îl va crea. Din acest motiv, utilizatorul va observa în cadrul etapei folderul "Ok_backup" precum și un folder creat automat denumit "Ok".
Singurele etape care permit redenumirea tuturor folderelor definite sunt etapele terminale (cele din care apelul iese din IVR):
- Închide apel;
- Transfer intern.
Cum redenumesc folderele obligatorii pentru etape
De exemplu, dacă în cadrul unei etape de tip "Selecție" vreau să schimb ramura "2" cu ramura "3" atunci o sa am urmatoarele probleme:
- nu pot redenumi folderul "2" direct în "3" deoarece folderul "3" deja există;
- dacă redenumesc folderul "3" cu un nume temporar (de exemplu "3_temporar") atunci, după finalizarea operației de redenumire, Accolades va genera automat un alt folder "3" (vezi subcapitolul precedent Redenumesc un folder, însă unul cu aceeași denumire reapare).
Pentru a realiza operația trebuie parcurși următorii pași:
- Etapa se va schimba într-un tip de etapă terminală, care nu utilizează foldere (închide apel sau transfer intern). Este recomandată utilizarea tipului "Închide apel";
- Folderele se vor redenumi, fără ca aplicația să genereze altele (deoarece etapa nu foloseste foldere);
- După ce toate redenumirile au fost realizate, tipul de etapă se va schimba în cel inițial ("Selecție" în cazul de față).