Call center utilizator

Tabul Call center definește proprietățile pe care acest utilizator le are atunci când este utilizat într-un mediu de tip call center.

Proprietatea Utilizator call center definește dacă acest utilizator poate fi folosit de agentii din call-centerul acestui cont.

Un agent care se va autentifica în call center, trebuie să specifice telefonul pe care îl va utiliza în cadrul operațiunilor. În lista prezentată agentului sunt enumerate doar aparatele libere care au activată opțiunea aceasta.

Proprietatea Spionaj canal definește dacă acest aparat va avea activate funcțiile de ascultate a apelurilor, specifice call centerului. Această proprietate poate avea următoarele valori:

Inactiv
aparatul nu poate fi utilizat pentru ascultare de apeluri;
Ascultare
aparatul poate fi utilizat doar pentru a asculta un apel, fără ca persoana care ascultă să poata interveni în apel;
Șoptire
aparatul poate fi utilizat pentru a asculta un apel și persoana care ascultă poate comunica doar cu agentul din call center, fără a fi auzită de persoana cu care agentul discută;
Complet
aparatul poate fi utilizat pentru a asculta un apel și persoana care ascultă poate fi auzită atat de agent cat și de persoana cu care agentul discută.