Înregistrare apeluri utilizator
Tabul Înregistrare apeluri permite vizualizarea și editarea cazurilor în care apelurile utilizatorului vor fi înregistrate.
Opțiunea Apeluri de intrare va înregistra apelurile de intrare pentru utilizator.
Opțiunea Apeluri de ieșire va înregistra apelurile de ieșire pentru utilizator.
Înregistrările apelurilor se pot descărca de pe server din modulele care afișează liste de apeluri: Call Center, Clienți, Apeluri detaliate. Fiecare modul amintit mai sus are o pagină care afișează liste de apeluri (sub forma de tabel) pentru diverse situații. Dacă administratorul are dreptul de a asculta apelurile înregistrate, atunci tabelele afișate vor conține o coloană denumită "Download" care va afișa un simbol de download, în cazul în care apelul are o înregistrare disponibilă.
Spațiul de stocare pentru apelurile înregistrate este limitat pe cont și atunci când aceasta este atinsă, Accolades va șterge automat cele mai vechi fișiere.