Redirecționare apeluri utilizator
Tabul Redirecționare apeluri permite vizualizarea și editarea cazurilor în care apelurile utilizatorului trebuie redirecționate.
Opțiunile pentru fiecare tip de redirecționare sunt de 3 tipuri:
- Inactiv
- nu se redirecționează apeluri;
- Mesagerie vocală
- apelul se redirecționează către mesageria vocală (doar dacă mesageria este inițializată);
- Intern
- apelurile se redirecționează către un utilizator din interiorul contului;
- Extern
- apelurile se redirecționează către un număr de telefon din exteriorul contului.
Opțiunea Toate apelurile va redirecționa toate apelurile primite de un utilizator. Această opțiune va dezactiva celelalte tipuri de redirecționare.
Opțiunea Indisponibil va redirecționa apelurile în cazul în care utilizatorul nu este disponibil.
Opțiunea Ocupat va redirecționa apelurile în cazul în care utilizatorul este angajat într-un alt apel.
Opțiunea Nu răspunde va redirecționa apelurile în cazul în care utilizatorul nu răspunde dupa un anumit număr de secunde.
Opțiunea Transfer apel permite utilizatorului să transfere apeluri către un alt numar de telefon. Este recomandat ca opțiunea de transfer să fie activată pentru toti utilizatorii (din acest motiv, la adăugarea unui utilizator nou, această opțiune este normal activă).