Agent call center: Istoric apeluri

Agenții care utilizează call center-ul vor realiza operațiile necesare din modulul Call Center, prin selecția opțiunii Agent.

Tabul Istoric apeluri se afișează atunci când agentul primește sau inițializează un apel.

Istoric apeluri
Istoric apeluri

Interfața afișată permite vizualizarea rapidă a istoricului apelurilor pentru clientul selectat.

Apelurile sunt afișate sub forma unei liste, ordonate de la cel mai nou la cel mai vechi. Fiecare apel conține următoarele informații:

În funcție de drepturile pe care agentul le are, interfața poate conține tot istoricul de apeluri pentru client sau doar apelurile realizate de agent (dacă acesta are dreptul de a vizualiza doar apelurile proprii).

Pentru micșorarea cantității de informație afișată, lista nu conține apelul curent (și implicit nici eventualele observații salvate pentru acesta). Acest lucru este valabil inclusiv după ce apelul a fost terminat. Informațiile despre apelul curent se vor afișa în listă doar atunci când agentul va procesa un nou apel, pentru acest client.