Agent call center: Identitate
Agenții care utilizează call center-ul vor realiza operațiile necesare din modulul Call Center, prin selecția opțiunii Agent.
Tabul Identitate se afișează doar dacă agentul are dreptul de a vizualiza clienții unui cont și dacă modulul Clienți este activ pe acel cont.
Interfața afișată permite vizualizarea și editarea informațiilor despre clientul cu care agentul se află în convorbire. Tabul este împărțit în 4 secțiuni:
- Observații apel;
- Identitate;
- Numere de telefon;
- Adrese.
Observații apel curent
Secțiunea permite agentului să facă observații despre apelul curent, observații care se vor salva în baza de date și vor fi vizualizate în istoricul apelurilor.
Agentul poate salva de cate ori este necesar modificarile efectuate.
Identitate
Secțiunea afișează informațiile despre identitatea persoanei cu care agentul se află în convorbire.
Agentul poate modifica informațiile afișate prin apăsarea butonului Editare. Această acțiune va afișa interfața pentru modificarea informațiilor despre identitatea clientului.
Numere de telefon
Un client va avea unul sau mai multe numere de telefon memorate de Accolades. Pe baza acestor numere de telefon, aplicația va căuta clientul în baza de date și va afișa automat informațiile, pe parcursul unui apel.
În lista afișată, numărul de telefon utilizat de client în momentul apelului va fi evidentiat (se va afișa cu caractere îngroșate - bold).
Adăugarea unui număr de telefon se realizează din meniul secțiunii, prin apăsarea butonului Adăugare.
Interfața pentru modificarea si ștergerea unui număr de telefon se afișează prin apăsarea pe numărul de telefon.
Dacă agentul șterge numărul de telefon de pe care clientul vorbește, atunci Accolades nu va mai putea realiza identificarea clientului în baza de date. Din acest motiv, agentului i se va afișa interfața pentru selecția unui client existent sau adăugarea unui client nou (tabul Apelant necunoscut).
Dacă numarul de telefon folosit de apelant nu aparține clientului afișat atunci Accolades va afișa butonul Adăugare ... care permite adăugarea rapidă a numărului de telefon clientului afișat.
Adrese
Accolades permite memorarea uneia sau a mai multor adrese pentru fiecare client gestionat de Accolades.
Adăugarea unei adrese se inițializează din meniul secțiunii, prin apăsarea butonului Adăugare.
Pentru modificarea sau ștergerea unei adrese agentul trebuie să apese întâi pe denumirea adresei și apoi să selecteze opțiunea corespunzatoare din butoanele care se vor afișa.