Descrierea unui agent call-center

Agenții care utilizează sistemul call center vor realiza operațiile necesare din modulul Call Center, prin selecția opțiunii Agent.

La o utilizare obișnuită a aplicației, agentul nu are nevoie sa acceseze alte module și / sau opțiuni din meniul principal al aplicației. Toate funcțiile necesare sunt disponibile în interfața Agent.

Pentru utilizarea interfeței, agentul trebuie să aibă un telefon conectat la contul Accolades.

Dacă agentul nu are un telefon conectat, atunci Accolades va afișa interfața pentru selecția unui telefon. Interfața pentru call center se va afișa doar după selecția unui aparat telefonic.

Nu se poate utiliza interfața Call center fără a avea un telefon conectat la cont.

În funcție de statusul agentului, în partea superioară a paginii se vor afișa unul sau mai multe taburi: Status, Identitate, Editare identitate, Editare adresă, Editare telefon, Apelant necunoscut, Reprogramare apel, Adaugă în campanie, Selecție contact, Istoric apeluri Sablon agent.

Taburile nu se afișează întotdeauna, vizibilitatea acestora fiind condiționată de statusul agentului în call center, drepturile pe care le are agentul și modulele active pe cont (de exemplu, taburile corespunzatoare modulului CRM se vor afișa doar dacă modulul este activ pe contul pe care agentul își desfașoară activitatea).