Căutare apeluri call center
Secțiunea de apeluri detaliate afișează toate apelurile realizate în call center și se poate accesa din modulul Call Center, prin selecția opțiunii Apeluri detaliate.
În partea superioară a paginii, Accolades afișează numărul total de rezultate care corespund căutării, precum și ordinea de sortare. Filtrele de căutare inactive sunt ascunse și se pot afișa prin apăsarea săgeții din dreptul textului care indică numărul rezultatelor găsite.
Interfața permite accesarea fișei fiecărui apel (dacă administratorul are drepturile necesare) prin apăsarea pe data și ora apelului.
Dacă agentul are un aparat telefonic legat de contul său, atunci coloana "Nr. telefon" va afișa numărul de telefon corespunzator apelului sub forma unui link. Accesarea acestui link va inițializa un apel către numărul de telefon, folosind aparatul telefonic de care agentul este legat.
Dacă modulul CRM este activ pe cont și apelul aparține unui client CRM existent, atunci interfața va afișa un link cu numele contactului. Accesarea linkului va încărca pagina cu informațiile despre client.
Dacă un apel a fost înregistrat și administratorul are drepturile necesare, atunci aplicația va afișa coloana "Download". Apelurile care conțin înregistrări vor conține un buton pentru ascultarea și descărcarea înregistrării.