Prezentare dashboard
Accolades permite afisarea informatiilor despre call center sub forma de dashboard.
Interfata este optimizata pentru a fi afisata pe un ecran mare, care functioneaza fara interventia utilizatorului.
Un dashboard este compus din unul sau mai multe slide-uri, care se vor afisa succesiv. Un slide va afisa indicatori despre o singura coada. Daca este cazul, dashboardul poate avea mai multe slide-uri pentru aceeasi coada.
Fiecare slide poate contine unul sau mai multi indicatori, in functie de preferintele utilizatorului.
Slide-urile afisate se vor afisa succesiv la intervale de 1 minut. In cazul in care dashboardul afiseaza un singur slide, indicatorii afisati se vor actualiza la fiecare minut.
Sistemul de afisare este foarte flexibil si poate fi configurat intr-o multitudine de moduri. Fiecare indicator se poate selecta individual, in ordinea preferata de utilizator.
Exemplu: Call center cu o singura coada
Dashboard cu un singur slide
Sistemul se va initializa cu un singur slide care va afisa 4 indicatori, pentru o singura coada:
- Top agenti cu cele mai multe apeluri;
- Durata medie a unui apel;
- Durata medie in asteptare, pentru apeluri;
- Incarcare medie a cozii, pe ultima ora.
Deoarece este afisat un singur slide, informatiile se vor actualiza la fiecare minut.
Dashboard cu 2 slideuri, pentru aceeasi coada
Primul slide va afisa urmatorii indicatori:
- Top agenti cu cele mai multe apeluri;
- Incarcare coada pe intregul interval.
Al doilea slide va afisa urmatorii indicatori:
- Durata medie a unui apel, pe tot intervalul;
- Durata medie a unui apel, pe ultima ora;
- Timpul mediu de asteptare, pe tot intervalul;
- Timpul mediu de asteptare, pe ultima ora.
Deoarece sunt afisate 2 slideuri, Accolades va schimba indicatorii afisati la fiecare minut.
Exemplu: Call center cu 3 cozi de asteptare
Dashboard cu un singur slide
Sistemul se va initializa cu un singur slide care va afisa 4 indicatori, pentru o singura coada (celelalte doua cozi se vor ignora de dashboard):
- Top agenti cu cele mai multe apeluri;
- Durata medie a unui apel;
- Durata medie in asteptare, pentru apeluri;
- Incarcare medie a cozii, pe ultima ora.
Deoarece este afisat un singur slide, informatiile se vor actualiza la fiecare minut.
Dashboard cu trei slideuri, cate unul pentru fiecare coada de asteptare
Sistemul se va initializa cu 3 slide-uri fiecare cu 4 indicatori:
- Top agenti cu cele mai multe apeluri;
- Durata medie a unui apel;
- Durata medie in asteptare, pentru apeluri;
- Incarcare medie a cozii, pe ultima ora.
Deoarece sunt afisate 3 slideuri, Accolades va schimba indicatorii afisati la fiecare minut.