Prezentare dashboard

Accolades permite afisarea informatiilor despre call center sub forma de dashboard.

Interfata este optimizata pentru a fi afisata pe un ecran mare, care functioneaza fara interventia utilizatorului.

Un dashboard este compus din unul sau mai multe slide-uri, care se vor afisa succesiv. Un slide va afisa indicatori despre o singura coada. Daca este cazul, dashboardul poate avea mai multe slide-uri pentru aceeasi coada.

Fiecare slide poate contine unul sau mai multi indicatori, in functie de preferintele utilizatorului.

Slide-urile afisate se vor afisa succesiv la intervale de 1 minut. In cazul in care dashboardul afiseaza un singur slide, indicatorii afisati se vor actualiza la fiecare minut.

Sistemul de afisare este foarte flexibil si poate fi configurat intr-o multitudine de moduri. Fiecare indicator se poate selecta individual, in ordinea preferata de utilizator.

Exemplu: Call center cu o singura coada

Dashboard cu un singur slide

Sistemul se va initializa cu un singur slide care va afisa 4 indicatori, pentru o singura coada:

Deoarece este afisat un singur slide, informatiile se vor actualiza la fiecare minut.

Dashboard cu 2 slideuri, pentru aceeasi coada

Primul slide va afisa urmatorii indicatori:

Al doilea slide va afisa urmatorii indicatori:

Deoarece sunt afisate 2 slideuri, Accolades va schimba indicatorii afisati la fiecare minut.

Exemplu: Call center cu 3 cozi de asteptare

Dashboard cu un singur slide

Sistemul se va initializa cu un singur slide care va afisa 4 indicatori, pentru o singura coada (celelalte doua cozi se vor ignora de dashboard):

Deoarece este afisat un singur slide, informatiile se vor actualiza la fiecare minut.

Dashboard cu trei slideuri, cate unul pentru fiecare coada de asteptare

Sistemul se va initializa cu 3 slide-uri fiecare cu 4 indicatori:

Deoarece sunt afisate 3 slideuri, Accolades va schimba indicatorii afisati la fiecare minut.