Etapă IVR: Încarcă CRM

Acest tip de etapă permite încărcarea unui client CRM din baza de date și, opțional, validarea unor informații din acesta. Apelul va merge mai departe, fie pe ramura OK dacă informațiile sunt valide, fie pe ramura INVALID dacă nu a fost găsit un client sau dacă informațiile testate nu sunt valide.

Proprietăți

Încarcă CRM
Încarcă CRM

Etapa conține următoarele proprietăți:

Sursă număr telefon
Indică variabila IVR care conține numărul de telefon căutat în baza de date. Dacă numărul de telefon nu este găsit, apelul va merge mai departe pe ramura INVALID.
Validare PIN
Dacă opțiunea este activă apelantul trebuie să introducă un cod PIN cu o lungime cuprinsă între 4 și 10 cifre. Codul introdus se va compara fie cu o valoare statică, fie cu un câmp din CRM. Dacă apelantul introduce codul greșit de 3 ori, apelul se va închide. Introducerea codului PIN se termină cu tasta diez (#).
Test câmp CRM
Opțional, valoarea unor câmpuri CRM se poate compara cu valori statice sau cu variabile IVR. Dacă unul dintre teste este invalid, apelul va merge mai departe pe ramura INVALID.
Încărcare valori în variabile IVR
Dacă IVR-ul conține variabile definite (vezi etapa de configurare) atunci este posibilă încărcarea acestor variabile cu valori din CRM.
Observații etapă
observații despre etapa curentă.

Opțiuni etapă

Modificare

Optiunea permite modificarea parametrilor caracteristici acestui tip de etapă.

Încarcă CRM
Încarcă CRM

Media

Modalitatea de utilizare a fișierelor media depinde de statusul opțiunii pentru validare PIN. Este recomandată utilizarea unui fișier audio doar atunci când apelantul trebuie să introducă un cod PIN.

Un fișier cu denumirea "eroare.wav" se va rula doar atunci când codul PIN introdus nu este valid.

Validare PIN inactivă

Dacă etapa NU conține fișiere media, atunci IVR va rula algoritmul de căutare CRM și va trimite apelul pe ramura OK sau INVALID (recomandat).

Dacă etapa CONȚINE fișiere media, atunci acestea se vor reda apelantului, în ordine alfaberică, fără ca apelantul să le poată opri. După ce toate fișierele au fost redate, se va rula algoritmul de căutare CRM și apelul va merge mai departe pe ramura OK sau INVALID (nerecomandat).

Validare PIN activă

Dacă etapa NU conține fișiere media atunci, la începutul etapei, apelantul nu va auzi nimic și va trebui să introducă un cod PIN (nerecomandat).

Dacă etapa conține fișiere media, atunci, la începutul etapei, apelantului i se vor reda fișierele, în ordine alfabetică. Redarea fișierelor este oprită atunci când apelantul începe să introducă codul PIN (recomandat).

Foldere

Această opțiune permite ștergerea sau redenumirea folderelor existente în cadrul acestei etape. O descriere detaliată a acestei opțiuni este realizată în cadrul subcapitolului "Opțiuni comune" din cadrul acestui capitol.